2e week - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Elles Bakker - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Elles Bakker - WaarBenJij.nu

2e week

Blijf op de hoogte en volg Elles

14 Oktober 2014 | Argentinië, Córdoba

Ola, Buenos noches!
Mn derde week is weeral begonnen. wat gaat het snel! Ik merk nu dat nu ik er een paar weken ben bij het project ik ook meer verantwoordelijkheden krijg en dat is natuurlijk heel leuk! Als er dan een kindje komt die ik dan echt moet helpen. Met opstijgen, met de oefeningen op het paard, het is heel mooi om te doen, wel zwaar, vooral fysiek. Je moet veel met je armen doen, dus ik kom als een echte bodybuilder terug haha. Voorde rest is het echt super hier, het weer is prachtig, en ik ga steeds meer mensen leren kennen. afgelopen vrijdag heb ik de "traditionele asado" geprobeerd. Dat is de barbeque die hun iedere zondag hier doen. Maar ze hadden een uitzondering gemaakt en het op een vrijdag voor mij en nog een andere vrijwilliger gedaan. We hadden het meisje leren kennen op het project, want zij is daar 2 dagen in de week. Het was heel leuk want ze nodigde ons gelijk uit, ook al kende ze ons net een paar dagen, maar zo gastvrij zijn ze hier. Daarna een kijkje in een bar genomen, wat gedronken en gepraat en toen was het al weer kwart voor 3. Omdat je natuurlijk hier pas om 11 uur gaat eten. Dit weekend voor de rest niet zo veel gedaan, zondag dan heel de stad bekeken en van de ene kant naar de andere kant gelopen. Hele mooie parken hebben ze hier. Vandaag een hele leuke dag gehad, het is hier nu nog steeds maandag namelijk, het was een prachtige dag, prachtig weer en we ze hadden hier een nationale vrije dag, dus kon ik lekker met een paar andere vrijwilligers een ander stadje gaan bekijken. Het was zo mooi daar, hebben lekker in een rivier gezwommen wat gegeten en gedronken, verder gelopen en toen weer wat gedronken. Over een paar weken gaan we daar naar toe voor een weekendje.
Ook staan er nog veel meer dingetjes op mn lijst om hier te gaan doen, waarschijnlijk dit weekend paragliden door de bergen, (Sierras Chickas) tis echt mooi daar, zoek ma even op op google afbeeldingen ;) Volgend weekend word het paardrijden door de bergen. Ook ga ik nog een keer naar Mendoza, een streek 10 uur hier vandaan, en daar heb je heel veel wijnranken. Daar komt ook de sauvignon vandaan. Dus word t lekker een wijnproeverijtje daar natuurlijk. Ook staat nog op de planning om naar de Iguaza falls te gaan, een van de zeven wereldwonderen.
Er staat dus nog genoeg om mn lijstje! Je horen er van.

ciao ciao!

  • 14 Oktober 2014 - 09:37

    Maxine:

    Hey Ellie,

    Leuk om te horen! Wij nog wel denken dat je brood mager terug zou komen, kom je als bodybilder terug:) Staan leuke dingen op je planning! We wachten op de foto`s:)

    Have Fun!

    X Max

  • 14 Oktober 2014 - 19:22

    Yvonne:

    Hey Ell!!!!!

    Leuk dat je het zo leuk hebt toppie!!! En wat een leuke plannen heb je nog op je lijssie,
    Heniet er maar lekker van ti's zo weer voorbij, maar ik moet je eerlijk zeggen.......we miss you

  • 15 Oktober 2014 - 12:14

    Janny:

    Hoi Elles,
    Met veel plezier lees ik je verslagen en nu met de foto's erbij is het nog leuker. Fijn dat je het naar je zin hebt. 'k Zou daar ook wel eens willen kijken maar het is net te ver om in een weekeind op en neer te gaan. Doe je daar met cliënten ook voetballen of is er alleen paardrijden wa op het centrum aangeboden/gedaan wordt?
    Een goede tijd nog, geniet er van, voor je het weet is het voorbij.
    groetjes, tante Janny

  • 15 Oktober 2014 - 13:13

    Mama:

    Hoi El,

    Bruin, gespierd, spaans sprekend, met een hondje. Als je terugkomt zullen we je niet meer kennen. ;)
    Het is fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Vrienden maken is ook geen probleem voor jou. En dan al die dingen de je nog gaat doen. Om jaloers op te worden. Het is er echt mooi. Zeker die Iquaza falls. Geniet ervan, want de tijd gaat snel.
    xxx mama

  • 22 Oktober 2014 - 16:41

    José:

    Ola,Elles
    Volgens mij hoef jij NIET de pot met HEIMWEEDROPJES open te maken!!
    Wat leuk om te lezen en te zien waar je mee bezig bent en nog gaat ondernemen!
    Het ziet er geweldig uit!
    Nog een HELE fijne tijd gewenst daar!
    Lieve groeten, van José en Ko xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 November 2014

week 6

06 November 2014

Week 3,4, en 5

14 Oktober 2014

2e week

02 Oktober 2014

Week 1
Elles

Actief sinds 22 Sept. 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 3122

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

22 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: